כתיבה שיווקית באנגלית יכולה לעזור לכם לקחת את האתר של העסק שלכם ולשדרג אותו במידה ניכרת. למה להסתפק
בפנייה אל השוק המקומי, כאשר באמצעות פעולה אחת פשוטה אתם יכולים להגביר את הסיכויים שלכם להגיע אל קהלים
הרבה יותר גדולים? כתיבת תכנים בשפה האנגלית עבור האתר שלכם יכולה לעשות עבורכם את כל ההבדל בין אתר לעסק
אשר מצליח בגבולות הפיזיים והמנטאליים של מדינת מוצאו, לבין עסק אשר פורץ את הגבולות הגיאוגרפיים והשכליים
ובוחר להצליח מעבר למובן מאליו.
בשביל מה צריך כתיבה שיווקית באנגלית?
אם יש לכם אתר אינטרנט שכבר כולל תכנים כתובים כמו מאמרים, בלוג וכיוצא באלה, אתם יכולים לתרגם טקסטים
אלה לאנגלית או לחילופין לשכור שירותי כתיבה שיווקית באנגלית. בדרך זו אתם יכולים לפנות לקהלים רחבים יותר,
וגם אם מעולם לא סיימתם את לימודי מנהל העסקים שלכם, קרוב לוודאי שתצליחו להבין אילו יתרונות יכולים
לצמוח לכם מצעד פשוט זה.
כתיבת תוכן לחומרי פרסום
כתיבה שיווקית בשפות זרות מאפשרת לכם לפנות לקהלים אשר אינם דוברים את שפת המקומיים. בין אם מדובר
על תיירים אשר מגיעים לבקר במדינה ואשר יעדיפו לקנות מוצר עם טקסט באנגלית, ובין אם מדובר על לקוחות
פוטנציאליים מחוץ לארץ שמעוניינים לרכוש את המוצר שלכם דרך אתר האינטרנט שלכם, כתיבה שיווקית של
חומר פרסומי בשפה האנגלית (וגם בשפות אחרות) יעזור לכם להגביר את הסיכויים להגדלת הרווחים שלכם.
פנייה ללקוחות בשפת האם שלהם תעזור לכם ליצור בקרבם תחושה של אמינות ובטחון, וזה תמיד טוב לעסקים שלכם.
כתיבת דואר אלקטרוני שיווקי באנגלית
אם יש לכם עסק שמפיץ את השירותים ואת המוצרים שלו ברחבי העולם כולו, קרוב לוודאי שמדי יום ביומו אתם צריכים
לנהל התכתבויות באמצעות הדואר האלקטרוני. בין אם מדובר על שירות לקוחות, תמיכה טכנית או התנהלות מול גורמים
ממשלתיים או אחרים, שליטה בשפה האנגלית היא בגדר חובה לשם השלמת משימות אלה.
אך האם אי פעם חשבתם להשתמש בכל ההתכתבויות השגרתיות האלה כדי לשווק את העסק שלכם בצורה מקורית?
שירותי כתיבה שיווקית באנגלית על ידי איש מקצוע יאפשרו לכם לעשות זאת בקלות וביעילות. בנוסף להתכתבות הרגילה,
תוכלו לשבץ מידע שיווקי על העסק שלכם, להציע מבצעים, ליזום שיתופי פעולה וכיוצא באלה.
מהם היתרונות של כתיבה שיווקית באנגלית?
• יתרון משמעותי על פני המתחרים – נניח שבחרתם לעשות מעשה ולהקים אתר עבור העסק שלכם. קודם כל, אם רק
עכשיו אתם עושים זאת, אז בהחלט הגיע הזמן שתצטרפו לשאר המתחרים שלכם ולפחות עכשיו יש לכם סיכוי טוב יותר
להדביק את הפער שהם יצרו. יחד עם זאת, בעוד ששאר המתחרים שלכם אולי כבר מזמן הקימו אתר אינטרנט עבור
העסק שלהם, אשר כולל תכנים, תרגומים, כתיבה שיווקית וכדומה, אתם יכולים לעשות את זה כל זה ואפילו יותר.
איך ניתן לעשות זאת? שכירת קופירייטר או קופירייטרית אשר יעניקו לכם שירותי קופירייטינג באנגלית תאפשר
לכם לפנות ליותר אנשים בשפת האם שלהם, ולעשות זאת בצורה משכנעת. נניח, למשל, שיש לכם אתר לעסק
הצימרים שלכם. תיירים מחוץ לארץ נכנסים למנוע חיפוש ובדרך כלשהי מגיעים לאתר שלכם, שמכיל כתיבה שיווקית באנגלית,
ולאתר של המתחרים שלכם, שלכל היותר כולל תרגום חובבני של כתיבת תוכן ילדותית. האם לדעתכם זה עשוי להשפיע
על הצימר שבו הם יבחרו לשהות בסופו של דבר?
יצירת קשרים ושיתופי פעולה עסקיים
כתיבת תכנים שיווקיים עבור אתר האינטרנט של העסק שלכם ללא כל צל של ספק תעזור לכם להגיע לקהלים
גדולים ומגוונים מאי פעם. אך אם אתם חושבים שבנקודה זו נגמרים היתרונות של כתיבה שיווקית באנגלית,
אתם תשמחו לגלות שאתם טועים.
אם תמלאו את האתר שלכם עם תוכן שיווקי או תרגום שיווקי לאנגלית, לא בלבד שאתם מגבירים את הסיכוי להגיע
ליותר לקוחות פוטנציאליים, אתם גם יכולים להגיע אל עסקים שירצו ליצור עמכם שיתוף פעולה, אל משקיעים שיוכלו
לעזור לכם בפיתוח העסק ועוד. למעשה, כתיבה שיווקית בשפות זרות פותחת בפניכם עולם ומלואו של אפשרויות
שעליהן אפילו לא חלמתם עד כה.
קידום במנועי חיפוש
יש דרכים רבות בהן ניתן לקדם אתר אינטרנט במנוע חיפוש. אפשר לשכור כותב תוכן בשביל כתיבת מאמרים מעניינים,
להשתמש בשירותים של חברת קידום אתרים בעזרת מילות מפתח וכיוצא באלה. אך טכניקה נוספת שרבים בוחרים
להתעלם ממנה, משום מה, היא כלילת תכנים ביותר משפה אחת. זאת ניתן לעשות באמצעות כתיבת תכנים באנגלית
או על ידי תרגום לאנגלית של התכנים שכבר מפורסמים באתר שלכם. כך או כך, בדרך זו אתם הופכים את מילות המפתח
הראשיות של האתר שלכם לרלוונטיות אפילו יותר ממקודם, מפני שהן קיימות גם בשפות אחרות.